خبر+عکس
ستاره ی شصت و نهمیــ(امیر کاظمی)
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید این وبو واسه بازیگر خوب کشورمون امیر کاظمی عزیز درست کردیم امیداوریم خوشتون بیادو لطفا بدون نظر خارج نشید.پروفایلمون فعاله ××××××××××××××××× امیر کاظمی متولد 19 آبان ماه سال 1369 دربیمارستان تهران کلینیک است . پدرش اصالتا تهرانی و مادرش اصالاتا آلمانی است . خانواده مادرش در مونیخ و کلن آلمان زندگی می کنند . یک برادر کوچکتر از خود با نام آرش دارد . امیر در زمینه موسیقی هم فعالیت می کند و پیانو ، کیبورد و پرکاشن را به صورت حرفه ای می نوازد و در ورزش نیز شنا و اسکیت را به صورت حرفه ای دنبال می کند و زمانی جزو تیم ملی اسکیت بوده است . کاظمی به کارهای ژورنالیستی نیز علاقه بسیار دارد و چند سالی در مجلات مختلف و سایت سینمای ما فعالیت خبری می کرده است . امیر کاظمی فعالیت خود را در سینما از سال 1385 با حضور در فیلم کوتاه دوئت به کارگردانی حسین مروتی آغاز کرد و سابقه حضور در 10 فیلم کوتاه دیگر را هم دارد . امیر کاظمی فعالیت حرفه ای خود در تلویزیون را با حضور به عنوان بازیگر مهمان در اپیزود پایانی سریال " کتاب فروشی هدهد " به کارگردانی مرضیه برومند آغاز کرد و با حضور در یکی از نقش های اصلی سریال " همه بچه های من " ( مرضیه برومند ) ادامه داد .

پيوندها
بچه های ایران (عسل جون)
هواداران امین زندگانی
وبلاگ رسمی برنامه ی مثبت من
خانه ی مهر
از طرف یک بنده
sinagsepehr- دو دوست صمیمی
آدمک آخر دنیاست بخند(نازنین جون)
شاد کده ...دریا جووونم
هفت و هشتیا
انشاء هاي من
دنیای شادی ....روشنک خودمون
وبلاگ شخصی علی محمدی (مجری و بازیگر)
دنیای من..نازنین جون
××سنتوریـــــــ××..روشا جون
قالب های پت و مت
دلبخواهی ..مریم جون
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب طرفداران امیر کاظمی و آدرس star69.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 33348
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 386
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
مطهره و روشنک

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:, :: 8:5 :: نويسنده : مطهره و روشنک

 

سلام به همه

این آپ خبرای مهمی گذاشتیم

یه خبر خوب ویه خبر بد

اول اون خوب رو میگیم

امیر کاظمی به مجموعه (مثل من مثل تو) پیوست.

این مجموعه به کارگردانی محمود معظمی به مناسبت عید نوروز برای شبکه دو ساخته می شود و امیر کاظمی به عنوان بازیگر مهمان در یک قسمت آن بازی می کند.
در این قسمت که درونمایه ی کمدی دارد ، امیر کاظمی نقش -قاسم- شاگرد خیاطی را بازی می کند که به اشتباه تنها کت شلوار -امید- را به مشتری ای دیگر می فروشد و ....
بقیه ماجرا را عید نوروز از شبکه ی دو تماشا کنید.

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

امیر کاظمی و علی محمدی از برنامه ی مثبت من خداحافظی کردند !

پس از گذشت یک سال از پخش برنامه ی مثبت من و حضور امیر کاظمی در تمامی دویست و شصت قسمت برنامه و استقبال شدید مردم علی الخصوص نوجوانان؛ برنامه سازان شبکه پنج تصمیم به تغییر فرمت این مجموعه گرفتند و اتفاق عجیبی رخ داد!
امیر کاظمی بدون هیچ اطلاع قبلی، خبر ِ حذف خودش از برنامه ی مثبت من را از سایت های مختلف مشاهده کرد!
پس از انتشار کاذب این خبر،جویای حقیقت امر شدیم و امیر کاظمی در گفتگویی که با تهیه کننده داشت ضمن ابراز دلخوری از اتفاق رخ داده و مسامحه ی تهیه کننده در پخش کاذب این خبر ،به تغییرات اجباری برای عوض کردن سبک برنامه و سبک بازی و اجرای مجریان تن نداد و از جمع عوامل این برنامه کناره گیری کرده و از برنامه مثبت من،خداحافظی کرد.
همینطور با وجود این تغییرات،مجری دیگر برنامه (علی محمدی) نیز ابراز مخالفت کرده و تا به امروز به توافق با تهیه کننده برای ادامه ی حضور در برنامه نرسیده است.

 اینم یه عکس از مثبت من به بزرگیه خودتون ببخشید که اینجوریه

 

  نظر فراموش نشه

تا آپ بعدی بابای

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت23:51---1 آذر 1391
azizam alii boodesh vali kheili heif shod k too +man jadid nis
پاسخ:سلام کیمیا جون مرسی عزیز دلم آره واقعا


المیرا
ساعت19:53---1 آذر 1391
که اینطور

میسی گلم
پاسخ:خواهش گلم


المیرا
ساعت18:18---1 آذر 1391
منم خخخییلیییی خوشبختم و خیییلیی خوشحالم

راستی گلم چرا نمیاد البته میتونی جواب ندی؟؟؟؟؟؟
پاسخ:با اجازش می گم رفته قم عزیزم


المیرا
ساعت20:44---29 آبان 1391
موافقم منم نگاه نمیکنم

وای من داداش و میخوام
پاسخ:سلام المیرا جون من روشنکم از آشنایی با شما خیلی خوش حالم تا چند روز مطهره جونم نمیاد


المیرا
ساعت22:13---25 آبان 1391
منم نگاه نمیکنم

حرصم میگیره بدون داداش
پاسخ:آرههههههههههه


بهار
ساعت21:16---25 آبان 1391
سلامممممممممممممم روشنک و مطهره جووووووووووونم...خوبید اجی های خودم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیییییییییییییییییییلی اپتون قشنگ بود مرررررررررررررررررررسی

خیییییییییییییلی دوستتون دارمممممممممممممممممممم
پاسخ:سلاممممممممممممممممممممممم بهار جوووووووووووووووونم مرسی عســـــــــــــــــــــــــسم بووووووووووووووووس


المیرا
ساعت20:22---25 آبان 1391
چقدر واقعیت سخته

اخه چرررررررررررررررااااااااا

داداش عسسسیییسسممم رفت

چچچچچچچچچچرررررررراااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟

اصلا مثبت من با داداشم شناته شده بیود اخه چچچچرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خبر جدیدتونم عالی بود

مرسی
پاسخ:آره جونم واقعا سخته اصلا مثبت من یعنی امیر کاظمی من که دیگه نگاه نمی کنم مثبت من رو


ساعت19:26---25 آبان 1391
به به..سلام..ممنون بهم خبر دادی روشنک جون..مرسی میای وبم..بوووووووووووووووس..
پاسخ:سلام مهدیه جون خواهش....بووووووووووووووووووووووووووووووووس عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: