خبر
ستاره ی شصت و نهمیــ(امیر کاظمی)
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید این وبو واسه بازیگر خوب کشورمون امیر کاظمی عزیز درست کردیم امیداوریم خوشتون بیادو لطفا بدون نظر خارج نشید.پروفایلمون فعاله ××××××××××××××××× امیر کاظمی متولد 19 آبان ماه سال 1369 دربیمارستان تهران کلینیک است . پدرش اصالتا تهرانی و مادرش اصالاتا آلمانی است . خانواده مادرش در مونیخ و کلن آلمان زندگی می کنند . یک برادر کوچکتر از خود با نام آرش دارد . امیر در زمینه موسیقی هم فعالیت می کند و پیانو ، کیبورد و پرکاشن را به صورت حرفه ای می نوازد و در ورزش نیز شنا و اسکیت را به صورت حرفه ای دنبال می کند و زمانی جزو تیم ملی اسکیت بوده است . کاظمی به کارهای ژورنالیستی نیز علاقه بسیار دارد و چند سالی در مجلات مختلف و سایت سینمای ما فعالیت خبری می کرده است . امیر کاظمی فعالیت خود را در سینما از سال 1385 با حضور در فیلم کوتاه دوئت به کارگردانی حسین مروتی آغاز کرد و سابقه حضور در 10 فیلم کوتاه دیگر را هم دارد . امیر کاظمی فعالیت حرفه ای خود در تلویزیون را با حضور به عنوان بازیگر مهمان در اپیزود پایانی سریال " کتاب فروشی هدهد " به کارگردانی مرضیه برومند آغاز کرد و با حضور در یکی از نقش های اصلی سریال " همه بچه های من " ( مرضیه برومند ) ادامه داد .

پيوندها
بچه های ایران (عسل جون)
هواداران امین زندگانی
وبلاگ رسمی برنامه ی مثبت من
خانه ی مهر
از طرف یک بنده
sinagsepehr- دو دوست صمیمی
آدمک آخر دنیاست بخند(نازنین جون)
شاد کده ...دریا جووونم
هفت و هشتیا
انشاء هاي من
دنیای شادی ....روشنک خودمون
وبلاگ شخصی علی محمدی (مجری و بازیگر)
دنیای من..نازنین جون
××سنتوریـــــــ××..روشا جون
قالب های پت و مت
دلبخواهی ..مریم جون
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب طرفداران امیر کاظمی و آدرس star69.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 33399
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 386
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
مطهره و روشنک

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, :: 19:51 :: نويسنده : مطهره و روشنک

 

« مثبت من » با اجرای امیر کاظمی به همراه همسرش مهتاب محسنی ، سیاوش ناظم و سارا رسول زاده روز های زوج حوالی ساعت 15:15 از شبکه تهران بر روی آنتن می رود .

تماشای سری جدید « مثبت من » را از دست ندهید !
این یک توصیه دوستانه ی جدی است ... !

 

 

 

عکس دوم

   

 

تا آپ بعدی بابای



نظرات شما عزیزان:

Sina
ساعت14:58---22 ارديبهشت 1392
مگه چیکار کردم خواهر گلم؟؟؟

چرا جواب نمیدی؟


المیرا
ساعت18:20---19 ارديبهشت 1392
سلام بچه ها خوبید...
من یه مشکلی دارم ک زیاد نمیتونم بیام


المیرا
ساعت20:07---2 ارديبهشت 1392
سلام دوستان گلم شماها خرداد هستید؟؟؟
روشنک:سلامممممممم به روی ماهت اره عشقم


المیرا
ساعت21:27---1 ارديبهشت 1392
سلام خوبید؟؟؟

المیرا
ساعت13:44---31 فروردين 1392
سلام بر دوستان عسیسم خوبید؟؟؟

المیرا
ساعت13:00---27 فروردين 1392
سلام عسیسانم...
خوبید گلای من؟؟؟؟
من میام ولی کم میام....


المیرا
ساعت16:45---25 فروردين 1392
گلای من
من نمیام تا امتاحانام تمام بشه ....
فعلا بای عسیسانم...دوستون دارم....


المیرا
ساعت13:04---23 فروردين 1392
سلام بچه ها...
خوبید؟؟؟


المیرا
ساعت13:05---21 فروردين 1392
من.....ترین ادمی ام ک تو عمرتون دیدین جای خالی رو بدون تارف پر کنید من جنبه ام بالاس ناراحت نمیشم....

المیرا
ساعت13:26---20 فروردين 1392
سلام کجایید شماها؟؟؟روشنک:ببخشید عزیزم درسا خیلی زیاد شده امتحان که نگوووووووووو :((

المیرا
ساعت19:26---17 فروردين 1392
توی اون نظر ک گفتم من ..ترین.......
یادم رفت اسمموبنویسم


المیرا
ساعت12:59---17 فروردين 1392
سلام....

خوبید...؟؟؟

چ کارا میکنید؟؟؟

روشنک:سلام گلم عالیم تو چطوری...بیکاری


المیرا
ساعت19:34---12 فروردين 1392
هیچ دیگه کلی دوا و شایدم اخراج اخه پارسال اخراج کردن...

المیرا
ساعت20:41---11 فروردين 1392
اخ گفتی عسیسم...

وایییییییییییییییی بدم میاد از پیک بهاری...آخ..آه آه چیه این....مطهره:آره والا خیییییییلی مسخرست حالا اگه حل نکنی چی میشه؟


المیرا
ساعت20:39---11 فروردين 1392
توی نظر اسمم یادم رفت...کدوم نظر المیرا جان؟

ساناز
ساعت15:17---10 فروردين 1392
سلام دوستای گلم

خوبید؟عیدتون مبارک سال خوبی داشته باشید

میگم یه پیشنهادواسه وبتون میتونم بدم؟فقط توروخداااااا ناراحت نشیدا؟قالبتون رو دیگه نمیخواید عوض کنید؟آخه ازهمون دفعه دوم که عوض کردید همین بودش تااااااا الان!

توروخداااا اگه ناراحتتون کردم منو ببخشید

ممنونم بابای
سلام عزیزم ممون عید شمام مبارک صد سال به این سال ها هر روزتان نوروز نوروزتان پیروز نه بابا چه ناراحتی ای ولی راستش هیچ کدوممون حوصلمون نمیشه دی کلا مثه قبل حوصلشو نداریم خخخخخخخخخخ


المیرا
ساعت21:47---9 فروردين 1392
هیچ عسیسم...

پیک بهاری حل میکنم وایییییییییییییییی گلم 13 صفحه اس هر سوالش 1 یا 2 صفحه اس...وایییییییییییییییی...اگر خیلی کم باشه...4 یا 5 خط فک کن من یه هفته سفر بودم...وایییییییییییییییییییییی
مطهره:آخیییییییییییی عزیزم مام یک زمانی پیک بهاری داشتیم خیلی مسخرس نه/


المیرا
ساعت10:39---9 فروردين 1392
عید توهم مبارک دل من هم خیلی تنگ شده بود..گلکم...

مرسی عسیسم منم خوبم...مطهره:چه خبرا چی کار می کنی؟


المیرا
ساعت10:54---7 فروردين 1392
سلام من اومدم از سفر خوبید؟؟
مطهره:سلامممممممممممم عزیزم عیدت مبارک دلم واست تنگیده بوددددددددددددد ممنون گلم تو خوبی؟


سارا
ساعت0:59---5 فروردين 1392
آرزویم اینست که شوی بنده محبوب خدا! و دعا میکنم آرام بمانی هر روز، سربلند از همه واقعه ها!

شاد باشی وبخندی به دل انگیزترین خاطره ها!عيدتون مبارک

.

.

سلااام دوسه تان خوبید عیدتنون مبارک سال خوفی داشته باشید

میگم پس چرا اون کامنت قبلیمو تایید نکردید که گفتم چه بلایی پرستاره سرم آورد تو اتاق عمل!!

خب زیاد مزاحم نمیشم

بابای
سلام عزیزممممممممممممممممم ببخشید جواب داده بودیم به اون کامنت ولی یادمون رفته بود تایید بکنیم شرمنده عید توام مبارک عززممممممممممممم


رژین
ساعت18:52---30 اسفند 1391
سلام.خوبین؟ ببینم امیر مجرده؟مطهره:سلام مرسی عزیزم نه گلم ازدواج کرده 7ماه پیش

المیرا
ساعت12:11---29 اسفند 1391


من فردا میرم سفر نیستم چند روزی دلم تنگ میشه براتون....بای....
پاسخ:خوش بگذره المیرا جونم بای قشنگم


المیرا
ساعت14:44---28 اسفند 1391
وایییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییییی

من شاید سال 92 هم باشم.......

فقط دعا کن مشکلم حل شه.....

مرسی عسیسم.....
پاسخ:چشم قربونت شم بووووس


المیرا
ساعت12:56---27 اسفند 1391
سلام خوبید؟؟؟
پاسخ:سلام عزیزم خوبم تو خوبی؟


المیرا
ساعت13:52---26 اسفند 1391
من........من...........من.....تا 28 مزاحمتونم....................{خجالت....}
پاسخ:فدات شم تو مراحمی


المیرا
ساعت16:03---24 اسفند 1391
مرسی نظر لطفته....صفحه نظراتتون دیر بالا میاد برام...

هستی؟؟؟
پاسخ:نه عزیزم


المیرا
ساعت16:00---24 اسفند 1391
هستی؟؟؟

المیرا
ساعت15:55---24 اسفند 1391
این نامه برای تمامی دوستان وبم هست....مخصوصا اجی بهارم.....

خدافسی اول رو از اجیم میکنم ک تمام زندگیمه....مچکرم اجی بهارم عاشقتم خیلی دوست دارم تک تک خاطره هامون یادم میمونه....

خدافسی دوم از رزا جونم هستش مرسی رزا خیلی دوست دارم....فراموشم نکن...

نفر سوم:شادی هست....مچکرم شادی خیلی دوست دارم...خیلی ب من لطف داشتی....

نفر چهارم و پنجم...:نیلو و نیکناز ....خیلی دوست دارم خیلی ...نیلو ونیکناز عسیسم...شماها دوستای خوبی برام بودید....

نفر6و7:نگارو مروارید...ببخشید منو...واقعا خیلی مهربون بودید و هستید...

نفر8و9:روشنک و مطهره: خیلی مهربونید...قدر خودتونو بدونید...

هانیه :باهردو هانیه هستم)خیلی دوستای خوبی بودد برام مچکرم....

رومینا:رومینا جان ببخش ک ب قولم عمل نکردم...

انیتا{آجیم}...اجی وبتو حذف کردی ولی من هنوز یادتم...

انیتا{دوستم}...خیلی بحالی..مچکرم...

ستایش:خیلی مهربونی....مچکرم...

مهدیه و الناز ببخشید منو زیاد نمیودم وباتون معذرت میخوام....

فاطمه زهرا....خییییللللللیییییییییییی دوست دارم......

خیلی اذیتتون کردم ببخشیدم..حلالم کنید و فراموشم نکنید........چون من هیچ وقت فراموشتون نمیکنم....

همتونو دوست دارم و همیشه روی دوستیتون حساب کردم و اگر فرصتی پیش بیاد حساب میکنم...از بعضی ها خدافسی نکردم چون نظرمو تایید نکردن بالاخره ببخشیدم...


روشنک:واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای فدات شممممممممم منم تو رو خیلی دوست دارم تو هم خیلی مهربون و خانومی عزیز دلمممممممم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس المیرا جونم خداحافظت اجی کوچولوی من دلم می تنگه واست


سارا
ساعت21:59---23 اسفند 1391
شلاااااام

واااای خدانکنه روشی جونم!!!

وااای روشنک نمیدوی تو اتاق عمل چه بلایی سرم میخواستن بیارن...میخواستن قلبمو دربیارن

پرستاره منو اشتباه برد تویه اتاق دیگه

دکتره اومد بالا سرم همینطور یه کم نگاه کرد با همکارش صحبت کردوبعدپنج دیقه گفت این همون پیوندقلبی هست؟ من اینهو جن زده ها پریدم گفتم نههههه من آپانتیسم ترکیده چیکاربه قلبم دارید

وشروع کردم کلی بازی و جیغ وویغ آخه نمیدونی خیلی شرایط بدجوری بود

فک کن بیان بهت بگن میخوایم قلبتو دربیاریم بدیم به یکی دیگه چی کار میکنی؟!!

خلاصه بعد آرومم کردن وگفتن نفس عمیق بکشو اینا بردنم تویه اتاق دیگه وبعدبیهوشم کردنواینا...

راستی ازمطهره جون خبری نیس؟

خب دیگه وقتتونمیگیرم

بابای آجی جونم
پاسخ:شلامممممممممممممممممم عزیزدلممممممممم وااااااااااااااااااااااااااااااای خدا خیلی بده داشتم میخوندم نزدیک بود سکته کنم پرستار خیلی خنگ بوداااااا نه خودم از اجیم خبر ندارممممممممم تو عزیز دلمی بایییییییییییییییییییییییییی بوووووووووووووس


المیرا
ساعت12:51---23 اسفند 1391
خوبم مرسی عسیسم
چ خبرا؟؟؟


المیرا
ساعت12:44---22 اسفند 1391
سسللللااااااااممممم بچه ها چ جورید؟؟؟
روشنك:سلاممممممم عشقممم عالي تو چطوري؟


المیرا
ساعت12:42---22 اسفند 1391
سسللللااااااااممممم بچه ها چ جورید؟؟؟

سارا
ساعت14:54---21 اسفند 1391
سلاااااااام دوسهههه تان گلممم

خوبید؟خداروشکرمن حالم بهترشد اومدم دلم واستون لللللللللللک زده بود خیییییلی تنگگگگگگ شده بود

خب من خیلی نمیتونم بشینم چون دلم درد میگیره چون هنوزاونقدرا خوب نشدم

دیگه میرم بابای
پاسخ:سلامممم سارا جونمممم ممنونم تو خوبي انشالله بهتر شئ قربونت برم باي بووووس


المیرا
ساعت17:50---20 اسفند 1391
مرسی عزیزم نظر لطفته...

المیرا
ساعت17:56---19 اسفند 1391
بچه ها گلای من دلم تنگ میشه براتون....من از 29 یا 28 میرم سفر....

شایدم سال بعد اینترنت نداشته باشم....[ناراحت]

اگر بدی دیدید حلالم کنید....فقط دعا کنید سال دیگه اینترنت داشته باشم....
آخیییییییییی گلمممممممم ما که هر چی دیدیم خوبیه عزیز ان شاءالله که داشته باشد نت بوووووووووووووووووووووس عزیزم


المیرا
ساعت18:47---18 اسفند 1391
اونا خوبن منو بد بخت کردنهپاسخ:فدات اجي

المیرا
ساعت11:02---18 اسفند 1391
مرسی گلکم خوبم


چ خبرا عسیسم؟؟؟
پاسخ:سلاممممتي عشقم چي كارا ميكني درسات خوب پيش ميره؟


المیرا
ساعت23:16---16 اسفند 1391
سلام وبلاگ خوبی دارید ببخشید شما از خواهر من بهار{اختصاصی امیر کاظمی}خبر دارید توروخدا جواب بدید دارم از نگرانی سکته میکنم....
پاسخ:سلاممممم عزيزدلم نه ب خدا من خودم از اجي مطهره خبر ندارم دارم مي ميرم


المیرا
ساعت16:02---16 اسفند 1391
سلام گلای من

چ عجب ما دیدیم ک شما اپ.........

عالی بووووووووووووووود

خوبی؟؟؟

چ خبرا؟؟؟

خوشید؟؟؟

چ کارا میکنید؟؟؟
پاسخ:سلام الميرا جون فدات خيلي ممنون تو خوبي ؟ من كه بيكارم اجي مطهره هم پيداش نيس :(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: