من برگشتم-تولــد روشــــنـــک جووووووووووون و مطهره جووووووووووون
ستاره ی شصت و نهمیــ(امیر کاظمی)
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید این وبو واسه بازیگر خوب کشورمون امیر کاظمی عزیز درست کردیم امیداوریم خوشتون بیادو لطفا بدون نظر خارج نشید.پروفایلمون فعاله ××××××××××××××××× امیر کاظمی متولد 19 آبان ماه سال 1369 دربیمارستان تهران کلینیک است . پدرش اصالتا تهرانی و مادرش اصالاتا آلمانی است . خانواده مادرش در مونیخ و کلن آلمان زندگی می کنند . یک برادر کوچکتر از خود با نام آرش دارد . امیر در زمینه موسیقی هم فعالیت می کند و پیانو ، کیبورد و پرکاشن را به صورت حرفه ای می نوازد و در ورزش نیز شنا و اسکیت را به صورت حرفه ای دنبال می کند و زمانی جزو تیم ملی اسکیت بوده است . کاظمی به کارهای ژورنالیستی نیز علاقه بسیار دارد و چند سالی در مجلات مختلف و سایت سینمای ما فعالیت خبری می کرده است . امیر کاظمی فعالیت خود را در سینما از سال 1385 با حضور در فیلم کوتاه دوئت به کارگردانی حسین مروتی آغاز کرد و سابقه حضور در 10 فیلم کوتاه دیگر را هم دارد . امیر کاظمی فعالیت حرفه ای خود در تلویزیون را با حضور به عنوان بازیگر مهمان در اپیزود پایانی سریال " کتاب فروشی هدهد " به کارگردانی مرضیه برومند آغاز کرد و با حضور در یکی از نقش های اصلی سریال " همه بچه های من " ( مرضیه برومند ) ادامه داد .

پيوندها
بچه های ایران (عسل جون)
هواداران امین زندگانی
وبلاگ رسمی برنامه ی مثبت من
خانه ی مهر
از طرف یک بنده
sinagsepehr- دو دوست صمیمی
آدمک آخر دنیاست بخند(نازنین جون)
شاد کده ...دریا جووونم
هفت و هشتیا
انشاء هاي من
دنیای شادی ....روشنک خودمون
وبلاگ شخصی علی محمدی (مجری و بازیگر)
دنیای من..نازنین جون
××سنتوریـــــــ××..روشا جون
قالب های پت و مت
دلبخواهی ..مریم جون
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب طرفداران امیر کاظمی و آدرس star69.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 33425
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 386
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
مطهره و روشنک

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, :: 13:18 :: نويسنده : مطهره و روشنک

 

سلاممممممممممممم عزیزای دلم خیلی ممنونم از دوستام

امروزم تولد آجی مطهره جونمه امیدوارم خوشبخت شه و بهترین زندگی رو داشته باشه

 اینم واسه بهترین دوست و آجیه دنیا

     

سلامممممممم دوستای گلم بالاخره من برگشتم جای شما خالی خیلی خوش گذشت

روشنک جون واسه آپ قبل خیلی لطف داره  واقعا همه ی کارارو آجیم انجام میده من فقط بعضی وقتا نظرارو تایید می کنم

بچه ها امروز تولد آجی جوووووووووونمه اول می خوام بابت حرف دیشبم ازش عذرخواهی بکنم

امیدوارم چشن تولد 100سالگیشو در کنار نوه ها و بچه هاش بگیرهههههههه

روشنک جوووووووووووونم تولدت مبارککککککک



نظرات شما عزیزان:

المیرا
ساعت17:31---15 اسفند 1391
سبلام ببخشید وبتون برام باز نمیشد....روشنک:نه عزیزم اشکال نداره فدات شم :*

المیرا
ساعت13:02---30 بهمن 1391
سلاممممممممممممممم بچه ها

خوبید؟؟؟

چخبرا؟؟؟سلام عزیزم قربونت


ساناز
ساعت17:49---28 بهمن 1391
سلام

یه سوال تکلیف این سپیدپررنگ چی شد؟ آخه امروزینی شنبه که ساعت5:30پخش شد همینطورم امیرکاظمی اجرا نکرد؟

باباخسته شدیم هردفعه یه کاریش میکنن
سلام عزیزم والا مام نمی دونیم


المیرا
ساعت12:32---27 بهمن 1391
ممنونم ازتون

المیرا
ساعت10:55---27 بهمن 1391
سلام خوبید؟؟؟

بچه ها از اجی انیتام خبری ندارید
سلام میسی نه عزیزم کنم دیگه نت نمی آد


سارا
ساعت19:25---26 بهمن 1391
سلام آجیا

خوبید؟بچه ها اینجا انگاریه مشکلی پیش اومده ها؟

من بعداز اون ماجرای ارسلان قاسمی دیگه نیومدم اینجا آخه دوتا امتحان داشتم

انگاریه نفرخواسته خودشوجامن بزنه که انگار ازدنیاهم خبرنداشته ونمیدونسته اول دبیرستان دفاعی نداره!!!حالااینو ول کنیم یه خبر بددداههه اهه اهههههه من الان توبیمارستانم باگوشیم اومدم آخه دیروز تو مدرسه آب خوردم بعدمعلم ورزشمون مسابقه دوسرعت گذاشت اسم منوهم خوند من هم دویدم ظهرکه برگشتم خونه حالت تهوو ودل دردواینا یه چایی نبات خوردم شب خوابیدم امروزصبح کلی وضعم خرابتربود رفتیم بیمارستان گفتن آپانتیسش ترکیده بایدعملش کنیم!مطهره:سلاممممممممم عزیزم آخیییی حتما حتما ساراجون واست دعا می کنیممممممممم


ساعت12:44---26 بهمن 1391
سلام
چخبرا؟؟؟مطهره: سلام عسیسم هیچی سلامتی خدارو شکر و از دیروز خیلی دپرس شدم روشنک هم فک کنم همینطوریه


ساعت20:44---24 بهمن 1391
سلام مطهره جونم

من اول دبیرستانم ولی دفاعی هم دارم!!مرواریدهمکه دوم دبیرستانه داره

عجیبه مگه شما ندارید؟
مطهره؟:سلام گلمم واااااااااا خب در دبیرستان فقط دوم ها دفاعی دارن اصلا امکان نداره اول دبیرستانی ها دفاعی داشته باشن با این که خودمم اولم اما از بقیه پرسیدم فقط دوم ها دفاعی دارنننننن


المیرا
ساعت19:19---24 بهمن 1391
کجایید شما دوتا چرا انقدر دیر تایید کردید؟؟؟
مطهره:گلم من روزی 5 ساعتی نت هستم ولی گاهی اوقات یادم می ره به وبمون سر بزنم


سارا
ساعت17:29---22 بهمن 1391
بازسلاااام معدلم20شده!!

باورم نمیشد چون دفاعیمو گندزده بودم فک میکردم بخاطره اون معدلم خراب شه ولی اونوهم20 گرفتم

مطهره بزاربگم کیارودیدم چون من کانون زبانم منطقه ایه که بیشتزبازیگرا هستن البته فقط بادوسه تاشون عکس گرفتم!من پگاه آهنگرانی رودیم خوشم میاداش عکسم باش گرفتم خوشبختانه سحرقریشی رودیدم با اونم عسک دارم شهنام شهابی باهاشم عکس دارم آخه ازشم خوشم میاد علی صادقی روبازنش ملیکازارعی رودیدم شبنم قلی خانی روتوی میلادنور ک حتما دیگه میدونی کجاست یه مجتمع تجاری بزرگه دیدمش عکس بااونم دارم وشاهرخ استخری هم دوسالپیش توچراغ قرمز توماشینش بود منم توتاکسی بودم دیدمش و فقط همین ارسلان قاسمی وای فقط خداکنه امیرجونو ببینمش

بعدم مطهره خیلی بدجورجلوش ضایع شدم بعدتومیگی میرفتم عکس میگرفتم؟!!!!! بابا اعتمادبه نفس شوخی کردم اینم بگم که من اصلا ازدروغ متنفرم وایناهم که گفتم راسته میدونم شمادوتادوستای گلم حرفموباورمیکنیدولی حالاشایدبعضی فکرای پلیدی بکنن!!!

خب آجیای عزیزم بای


مطهره: ای ول پگاه رو دیدی؟؟؟ من پگاه رو دوس دالم مگه شما سوم راهنمایی هستین ک دفاعی دارید؟من فک کردم اول دبیرستانی


المیرا
ساعت15:53---22 بهمن 1391
وایییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییی

دلم میخواد هرچه زود تر فردا ببشه و سپید پررنگ و ببینم

راستی شنبه دادش؟؟؟پاسخ:آخی گلم نه عسیسم ندادش


المیرا
ساعت13:54---22 بهمن 1391
تولد مطهره جونممم مبارک باشهوایییییییییییییییییییییی خیــــــــــــــــــــــلی ممنون المیرا جوووووووووووووووووووووووونممممممممممم

سارا
ساعت0:57---22 بهمن 1391
سلام آجیا یه چیز. یادم اومد الان گفتم بگم یه کم بخندیم البته راسته ها الکی نمیگم... سه شنبه همین هفته که گذشت بادوتا ازدوستام سانازوپریا ازکلاس زبان برمیگشتیم که یهو بگو کی رو دیدیم؟!!......ارسلان قاسمی!!! راستش من خیلی خوشم نمیادازش ولی ساناز. خودشومیکشه واسش حالا من آب معدنی دستم بود تشنم شده بود خواستم بخورم یهو ساناز تا ارسلان رو دید هول کرد خورد زمین دستش که به من خورد آب معدنی خالی ش رومن پریا هم افتاد. رو یه زن چاق



آقا حالا ما اینشکل ضایع شدیم جلو ملت.... خوده ارسلانه هم خندش گرفت بعد رفت



میبینی شانسو؟؟؟!!!!وای حالا چهارشنبه ینی فرداش تومدرسه اینقدرخندیدیم ولی ساناز میگفت کاش حداقل یه عکس میگرفتم باهاش...!!!شما بودید چی کارمیکردید تویه همچین وضعی؟هرکدوم نظراتونوبگید!!!!!



آهاراستی بچه ها اشتباه واسه عنوان آپ مطهره رو نوشتیدمطره بدرستینش



اوففف دستم برید من برم



بای......!
روشنک:سلام به روی ماهت عزیزم واااااااااااااای چه باحال بود منم از ارسلان اصلا خوشم نمیاد وقتی خیلی خنده دار بود خیلی خندیدممممم مرسی عسلم درستیدم مرسی که گفتی سارا جونممم
مطهره:واییییییییی چه باحال بود خیـــــــــــــــلی خنده دار بود خوش به حالت تهرانی بازیگرارو می بینی
تا حالا کیارو دیدی سارا جون؟

من اگه بودم مثه شما خیلی مخندیدم ولی سریع می رفتم پیش ارسلان امضا و عکس می گرفتم


سارا
ساعت0:41---22 بهمن 1391
بازسلام

وای مطهره راست میگی؟!! امروزتولدته؟

چه باحااااال تولت مبارک حاج خانوووووم گللللل

ایشالا999999999999999ساله بشی هم تو هم روشنک

خب من دیگه میرم بابای
سلام عززززززززززززیزمم میسی آره خیلی باحاله ان شاءالله شما هم100000000000000000000000بشی سارا جون راستی معدلت چند شد؟


مطهره
ساعت21:23---21 بهمن 1391
وای گلم میسی عزیزم واقعا ممنون از لطفت

آجی عاشقتم میسی ک منو لایق دونستی عجق من میسی ک پای حرفامو درد و دلام میشینی

خیلی محبت داری بهم میسی عسیسم
پاسخ:قربونت شم عزیزم منم عاشقتم گلم ،آجی حلالم کن با اون حرفای که بهت میزنم کوچولو هستم دیجه بیشتر از خودت که مهربون نیستم عشقم بوووووووووووس مطهره جون


المیرا
ساعت15:41---21 بهمن 1391
چرا هیچ کدومتون نیست؟؟؟پاسخ:چرا عزیزم هستیم

المیرا
ساعت21:54---20 بهمن 1391
ایییییییییییوووووووووللللللل تولدش مبارک

روشنک:خیلی خیلی ممنونم المیرا جونم قربونت بووووووس بووووووس


سارا
ساعت17:21---20 بهمن 1391
سهلاااااااااااام


وای چه جالب تولد من وروشنک تویه روزه!!!!!!تولدت مبارک روشنک جون


راستی حاج خانوم شما هم برگشتی....مطهره خوش گذشت؟اونجا چه طوربود؟خوش به حالت


زیارت هم قبول کی اومدی ایران؟


خب دیگه زیادوقتتونو نمیگیرم بابای
روشنک:سلام عزیز دلم وای چه قدر باحال مرسی عزیزم تولد توهم مبارک باشه خانومی

پاسخ:مطهره:
سلام سارا جون خوبی دلم واست تنگیده بود خانومی
خیلی خوشید بهم جات خالی بود
من پنج شنبه به ایران اومدم عصر
راستی تولدت مبارک امروز باز تولد منه
یک روز ازم بزرگ تری ها

عزیزم این چه حرفیه وقتی کسی با دوستش صحبت میکنه ک وقتشو نمیگیره


روشنک
ساعت14:13---20 بهمن 1391
سلامممم آجی وای مرسی عشقم

قربونت شم الهی

کدوم حرفت آجی؟

مرسیییییییییییییییییییییییی پاسخ:سلام عشق من خدانکنه عسیسم وظیفم بود خب دیشب وقتی داشتی واسم ی موضوعی رو مطرح میکردی بعدش من گفتم تو یک نقطه ضعف داره و چن تا چیز دیگم بهت گفتم آجی من ،من منظوری نداشتم ب بزرگواری خودت ببخش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: