خداحافظی با مثبت من
ستاره ی شصت و نهمیــ(امیر کاظمی)
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید این وبو واسه بازیگر خوب کشورمون امیر کاظمی عزیز درست کردیم امیداوریم خوشتون بیادو لطفا بدون نظر خارج نشید.پروفایلمون فعاله ××××××××××××××××× امیر کاظمی متولد 19 آبان ماه سال 1369 دربیمارستان تهران کلینیک است . پدرش اصالتا تهرانی و مادرش اصالاتا آلمانی است . خانواده مادرش در مونیخ و کلن آلمان زندگی می کنند . یک برادر کوچکتر از خود با نام آرش دارد . امیر در زمینه موسیقی هم فعالیت می کند و پیانو ، کیبورد و پرکاشن را به صورت حرفه ای می نوازد و در ورزش نیز شنا و اسکیت را به صورت حرفه ای دنبال می کند و زمانی جزو تیم ملی اسکیت بوده است . کاظمی به کارهای ژورنالیستی نیز علاقه بسیار دارد و چند سالی در مجلات مختلف و سایت سینمای ما فعالیت خبری می کرده است . امیر کاظمی فعالیت خود را در سینما از سال 1385 با حضور در فیلم کوتاه دوئت به کارگردانی حسین مروتی آغاز کرد و سابقه حضور در 10 فیلم کوتاه دیگر را هم دارد . امیر کاظمی فعالیت حرفه ای خود در تلویزیون را با حضور به عنوان بازیگر مهمان در اپیزود پایانی سریال " کتاب فروشی هدهد " به کارگردانی مرضیه برومند آغاز کرد و با حضور در یکی از نقش های اصلی سریال " همه بچه های من " ( مرضیه برومند ) ادامه داد .

پيوندها
بچه های ایران (عسل جون)
هواداران امین زندگانی
وبلاگ رسمی برنامه ی مثبت من
خانه ی مهر
از طرف یک بنده
sinagsepehr- دو دوست صمیمی
آدمک آخر دنیاست بخند(نازنین جون)
شاد کده ...دریا جووونم
هفت و هشتیا
انشاء هاي من
دنیای شادی ....روشنک خودمون
وبلاگ شخصی علی محمدی (مجری و بازیگر)
دنیای من..نازنین جون
××سنتوریـــــــ××..روشا جون
قالب های پت و مت
دلبخواهی ..مریم جون
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب طرفداران امیر کاظمی و آدرس star69.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 33419
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 386
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
مطهره و روشنک

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, :: 22:37 :: نويسنده : مطهره و روشنک

سلام گلای من

قبل از هر چیزی یه عذر خواهی بخاطر آپ قبلی

به دوستامون بدهکاریم

لطفا ما رو ببخشید

این عکسارو از وب مروارید جون برداشتیم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

آیا امیر کاظمی دوباره به عرصه ی اجرا باز خواهد گشت؟!

به مناسبت خداحافظی همیشگی ِ امیر کاظمی و علی محمدی از برنامه ی مثبت من،آخرین عکس های این دو مجری در کنار یکدیگر را که نیمه ی دوم آذر ماه به همراه مصاحبه ی آنها در مجله آشپزی خانواده سبز

به چاپ خواهد رسید،برایتان به نمایش می گذاریم...اینکه این دو مجری را دیگر در کنار هم خواهیم دید یا نه،سوالی ست که از این پس بی پاسخ خواهد ماند!
و ابهام بازنگشتن ِ امیر کاظمی به صحنه ی اجرای تلویزیونی،همچنان در ذهن ما بی جواب رها خواهد شد.
آخرین مصاحبه ی این دو هنرمند،در سِمَت مجری گری را از نیمه دوم آذر ماه در مجله ی آشپزی خانواده سبز ، از دست ندهید!

 

 

  

 

 

 

3g1h85yz28vh9n7rii.jpg

 

این عکسه خیلی بامزس

u1qic5zf72ogmob4bc2u.jpg

 

 

نظر یادتون نره

تا آپ بعدی خداحافظ



نظرات شما عزیزان:

ریهام
ساعت16:15---22 آذر 1391
واقعا عالی بود فوق العاده مر30

ریهام
ساعت16:15---22 آذر 1391
واقعا عالی بود فوق العاده مر30پاسخ:خیلی ممونیم عزیزم

نازنین
ساعت11:01---15 آذر 1391
سلااااااااام مطهره جان خوبی؟؟؟؟

ببینم خوش میگذره؟؟

منکه دیشب کلی ذوق کردم وقتی فهمیدم تعطیله...


سلامـــــــــ گلم نه زیاد نه استش من ذوق کردم ولی نه زیاد


ناشناس
ساعت15:35---12 آذر 1391
چـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــرا اینقدر دیر آب میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:عزیزم تقصیره امیره اگه ایشون زود به زود پست بذاره ماهم زود به زود آپ می کنیم

المیرا
ساعت14:56---12 آذر 1391
اهان یه نفر نیستن

خوبی تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


آره جوووووووووونم مررررررررررررررررررسی گلم


المیرا
ساعت21:01---11 آذر 1391
تو مال هردوتاشون رفتم ولی... باز نمیشه- برام اصلا نمیاد که بخواد باز شه راستی من فکر کنم هردوتاشون یه نفر باشن هااا
پاسخ:نمی دونم المیرا جون چرا باز نمی شه ولی نه یک نفر نیستن عسیسم از بهار پرسیدم


المیرا
ساعت17:32---11 آذر 1391
عسیسم هردوتاشونو میگم

نه روشنک جونم زیاد نمیاد
عزیزم کیمیایی ک طرفدار امیر کاظمیه تو لینک ما هس کیمیایی که طرفدار سیاوش خیرابیه تو لینکای بهاره


المیرا
ساعت13:48---11 آذر 1391
روشنک جون مطهره جون من نمی تونم برم تو وب های کیمیا جون تو هیچ کدوم از وباش


چی کار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:کدوم کیمیا گلم ما دوتا دوست کیمیا داریم ؟


المیرا
ساعت19:57---10 آذر 1391
اهان


وای روشنک جون تویی نیستی ازت خبری نیست گلم؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلامـــــــــــــ عسیسم مطهرم روشنک ک همیشه هست


المیرا
ساعت18:25---10 آذر 1391
براچی گفتی باشه جیگر
پاسخ:المیرا جون من روشنکم واسه همون کسی که آجیم گفت نظرشو تایید نمی کنیم


المیرا
ساعت17:55---10 آذر 1391
این همه وقت داشتی درساتو نخوندی نچ نچ نچ

افرین هر موقع میاد نظرهاشو تایید نکن

بببببببببووووووووووووووسسسسس سسسس بای بای بای

پاسخ:سلام المیرا جونم باشه عشقم


المیرا
ساعت17:21---10 آذر 1391
رفتی؟؟؟؟؟؟؟

مثه اینکه دیر رسیدم

داشتم با دوستم حرف میزدم البته باتلفنپاسخ:آره گلمـــــــــــــــــ کم کم می رم بووووووووووووووووووووس


المیرا
ساعت17:19---10 آذر 1391
راستی ازاون اخوناسر دیگه خبری نشد؟؟؟

فکر کنم دیگه پاشو نزاره تو وبتون
پاسخ:نه عزیزم هرموقع هم بیاد نظرشو تایید نمی کنیم


المیرا
ساعت17:18---10 آذر 1391
چرا میخوای بری؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:آره کم کم می رم
پاسخ:کلی درس دارم


المیرا
ساعت17:00---10 آذر 1391
الوالو مطهره هستی؟؟؟؟؟
پاسخ:الو الو آره هستم یک دو سه یک دو سه صدا میاد


المیرا
ساعت16:56---10 آذر 1391
که اینطور

هستی دیگه الان
پاسخ:آره ولی کم کم میرم


المیرا
ساعت16:54---10 آذر 1391
با کدومشون خیلی صمیمی هستی

البته فوضولی نباشه

راستی ما 5 تا بچه ایم داداش امیر اجی بهار اجی انیتا خودم داداش کوچولوم
باداداشمـــــــــــــــــــ آخه فاصله سنیش کمتر ازخواهرمه


المیرا
ساعت16:31---10 آذر 1391
ما دوتا بچه ایم من بچه اولیم

یه داداش کوچیک دارم

توچی اجی داری یا داداش؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:یک داداش دارم یک آجی


المیرا
ساعت14:30---10 آذر 1391
راستی مطهره شما چند تا بچه اید؟؟؟؟؟؟؟

میدونم روشنک جون تک فرزند
پاسخ:ما سه تا بچه ایم من ته تغاری ام شما چی آجی جووووووووووووونم؟


بهار
ساعت22:58---9 آذر 1391
سلاممممممممممممم اجی های من

قربون داداشمممممممممم برمممممممم من

چه قدر نازهههههههههههه خنده های داداشیممممممممممممممممم

دیووووووووونشممممممممممممممم ممممم
پاسخ:سلاممممممممممممممممممم آجی بهارم خیلی خوش خندس آجی


ناشناس
ساعت22:30---9 آذر 1391
چه عکس های جالبی بود...



مخصوصا آخریش خیلی با مزه بود....



ممنون گلم...پاسخ:آره خیلی باهات موافقم


پریناز
ساعت16:00---9 آذر 1391
سلام
راستیتش من پرینازنیستم دوست خونوادگیش پریاهستم خواستم یه چیزبهتون بگم توروخدابراش دعاکنید
چندروزپیش داشتیم باهم ازیه آزمون برمیگشتیم که یهو دوتادزدعوضی به خاطرگرفتن موبایلش باچاقوزدن توکلیه ش سه روزه که بهوش نیومده
خواستم ازتونبخوام که که واسش دعا کنید
مرسی خدافظ


پریناز
ساعت16:00---9 آذر 1391
سلام
راستیتش من پرینازنیستم دوست خونوادگیش پریاهستم خواستم یه چیزبهتون بگم توروخدابراش دعاکنید
چندروزپیش داشتیم باهم ازیه آزمون برمیگشتیم که یهو دوتادزدعوضی به خاطرگرفتن موبایلش باچاقوزدن توکلیه ش سه روزه که بهوش نیومده
خواستم ازتونبخوام که که واسش دعا کنید
مرسی خدافظ


پریناز
ساعت15:59---9 آذر 1391
سلام
راستیتش من پرینازنیستم دوست خونوادگیش پریاهستم خواستم یه چیزبهتون بگم توروخدابراش دعاکنید
چندروزپیش داشتیم باهم ازیه آزمون برمیگشتیم که یهو دوتادزدعوضی به خاطرگرفتن موبایلش باچاقوزدن توکلیه ش سه روزه که بهوش نیومده
خواستم ازتونبخوام که که واسش دعا کنید
مرسی خدافظ


پریناز
ساعت15:58---9 آذر 1391
سلام
راستیتش من پرینازنیستم دوست خونوادگیش پریاهستم خواستم یه چیزبهتون بگم توروخدابراش دعاکنید
چندروزپیش داشتیم باهم ازیه آزمون برمیگشتیم که یهو دوتادزدعوضی به خاطرگرفتن موبایلش باچاقوزدن توکلیه ش سه روزه که بهوش نیومده
خواستم ازتونبخوام که که واسش دعا کنید
مرسی خدافظ


پریناز
ساعت15:57---9 آذر 1391
سلام
راستیتش من پرینازنیستم دوست خونوادگیش پریاهستم خواستم یه چیزبهتون بگم توروخدابراش دعاکنید
چندروزپیش داشتیم باهم ازیه آزمون برمیگشتیم که یهو دوتادزدعوضی به خاطرگرفتن موبایلش باچاقوزدن توکلیه ش سه روزه که بهوش نیومده
خواستم ازتونبخوام که که واسش دعا کنید
مرسی خدافظ


پریناز
ساعت15:56---9 آذر 1391
سلام



راستیتش من پرینازنیستم دوست خونوادگیش پریاهستم خواستم یه چیزبهتون بگم توروخدابراش دعاکنید



چندروزپیش داشتیم باهم ازیه آزمون برمیگشتیم که یهو دوتادزدعوضی به خاطرگرفتن موبایلش باچاقوزدن توکلیه ش سه روزه که بهوش نیومده



خواستم ازتونبخوام که که واسش دعا کنید



مرسی خدافظ
پاسخ:وایییییییییییییییییییییییییی الهی بمیرم آخی طفلکیــــــــــــــــــــــــــــــ حتما حتما واسش دعا می کنم

ان شاء الله هر چه زود تر خوب بشه

پاسخ:
خدا از دزدای عوضی نگذره


المیرا
ساعت15:46---9 آذر 1391
مطهره وروشنک تو برنامه ی +من امروز داداش بود
پاسخ:نههههههههههههههههههههههه من ندیدم


المیرا
ساعت15:17---9 آذر 1391
ولی شما گفتید یه روزاپش میکنیم بعد دوباره حذفش میکنیم
مطهره:آجی من باور کن به صلاح نیس وگرنه حتما این کارو می کردیم


المیرا
ساعت14:33---9 آذر 1391
راستی عسیسم چرا اپ نکردی مگه نگفتی اپ میکنم(اون عکسرو میگم هااا)
پاسخ:خب گفتیم که به صلاح نیس


المیرا
ساعت14:32---9 آذر 1391
ببخشید من اون موق هم نبودم داشتم ناهار میخوردم

از دستم ناراحتی گلمپاسخ:نه عســـــــــــــــــسم چرا ناراحت بشیم


المیرا
ساعت14:30---9 آذر 1391
پس مطهره جون منی درسته
پاسخ:عســـــــــــــــــــسم آره گلم خودمم


المیرا
ساعت13:55---9 آذر 1391
ببخشید من اونه موقع نبودم داشتم درس مخوندم

خوفی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راستی مطهره ای یا روشنک
پاسخ:من مطهرم عســـــــــــــسم مرسی ممنون


المیرا
ساعت12:28---9 آذر 1391
بذار بیبینم هستی الان
الان هستمـــــــــ آجیـــــــــــ


المیرا
ساعت12:10---9 آذر 1391
ولی من خیییلی ناراحتم که داداشم رفته داداش امیرم
پاسخ:منم خیلی ناراحتم که دیگه نمیاد


المیرا
ساعت12:07---9 آذر 1391
ععاالیییییییی بود بچه ها خییلللی خوب بود خیییییلللییی


پاسخ:مرسی آجیه خوشگلم


المیرا
ساعت16:35---5 آذر 1391
خانمهروانشناس حالا میشه برم
پاسخ:آرههههههههه عسیسم


المیرا
ساعت16:35---5 آذر 1391
ببببببببببببببببوووووووووووووس گلکم بای
پاسخ:بووووووووووووووووووووووووس بای بای


المیرا
ساعت16:34---5 آذر 1391
بزنم به تخته عجب هوشی داری اره بای گلکم
پاسخ:هههههههه مرسی نه روانشناسیم خوبه عسیسم


المیرا
ساعت16:33---5 آذر 1391
واقعا معذرت میخوام منو ببخش من باید برم عجله دارم ببخشید

خخخخیییلللییی معذرت میخوام

از دستم ناراحت نشی هاااا
پاسخ:نه بابا این چه حرفیه الانم اذون مشهده منم می رم نمازمو بخونم بوووووووووووووووووس


المیرا
ساعت16:31---5 آذر 1391
گلم من من...
پاسخ:چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:می خوای بری؟؟؟؟؟؟؟؟؟


المیرا
ساعت16:30---5 آذر 1391
اره خخخخخخخیلی زیاااااادددددددمممم جالبه
پاسخ:اوهومممممممممممممممم


المیرا
ساعت16:27---5 آذر 1391
خوب هیجا خونه ی ادم نمیشه
پاسخ:آره واقعا راستی اینم جالبه که من و بهار و نگار هر ستامون اول دیرستانیم


المیرا
ساعت16:25---5 آذر 1391
ولی من بئم نمیاد خوشمم نمیاد
پاسخ:آها پس تو نرمالی ولی من خونه رو از همه جا بیش تر دوس دارم


المیرا
ساعت16:24---5 آذر 1391
خخخخخیییییییللللللللللیییییییی ییییی

جالب تر شد گلکم
پاسخ:آره خیــــــــــــــــلی جالبه


المیرا
ساعت16:23---5 آذر 1391
یعنی اینکه یه جا بشینی تو جمع نیای توخودت باشی خجالتی باشی به این جور افراد میگن گوشه گیر
پاسخ:آره من که معنی گوشه گیرو می دونم واسه همینم گفتم گوشه گیر نیسم عســـــــــــــــسم ولی از بیرون رفتن و گردش و این جور حرفا متنفرم


المیرا
ساعت16:21---5 آذر 1391
چه جالب گلکم
پاسخ:آره من متولد 21 بهمنم و خواهریم 20 بهمن


المیرا
ساعت16:20---5 آذر 1391
اخه یه جوری گفتی اصلا ابدا من گفتم مگه من چی بهش گفتم
پاسخ:نه منظورم این بود که اصلا خجالتی نیسم


المیرا
ساعت16:19---5 آذر 1391
خرداد
پاسخ:آها من و خواهریم روشنک متولد بهمن ماهیم


المیرا
ساعت16:19---5 آذر 1391
حالا چرا ناراحت شدی

یه سوال پرسیدم
پاسخ:واسه چی ناراحت بشم؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: